lördag, juli 08, 2006

Now I'm bored and old

Jag är så hemskt uttråkad. Inget på tv, ingen hemma och jag har för länge sedan tröttnat på att prata med mig själv. Jag kan ju inte ha en livlig diskussion med någon som redan från början inser att allt jag säger är rätt. Och så Tysklands totalt ologiska vinst, förstås. Jag har länge lobbat för Nuno Gomes från start, men Scolari lyssnar helt enkelt inte på mig som han brukade förr.

Inte har jag med mig några Nirvanaskivor heller. Jag upptäckte för länge sedan att det bästa sättet att liva upp sig själv är att lyssna på Nirvana på hög volym, dra fram luftguran och rocka loss. Men icke då, inte idag heller.

Inte heller tog jag med mig en Vänner-DVD-box. Det hade varit idealt. Jag älskar att se Chandler fastlåst med handklovar vid Joannas skrivbord. Klassiskt.

Jag orkar inte läsa, men jag vill inte heller gå och lägga mig. Jag funderar på att rota igenom hemmets DVD-samling och se om man hittar nån pärla. Shrek 2 kanske inte vore helt fel?

Mañana är det iallafall min B-day, och den ska vara bitchin'.

Adjöken.

3 kommentarer:

Simon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Simon sa...

Du borde skaffa dig lite Family Guy avsnitt. Helt underbart tidsfördriv! Vänner är inte dumt heller iofs.
Hur blev det till slut? :)

Malou sa...

simon: till slut blev det gitarren och några videor på youtube... det var för långt till vardagsrummet för att orka leta på en film, haha! :)