onsdag, juli 12, 2006

Schmerzen

Jag har smärta i hela kroppen. Träningsvärk i vaderna och låren samt rivmärken över hela kroppen efter att ha spenderat dagen med en häcksax i ett taggigt buskage. Men nu är det bara två dagar kvar till helgen, och då har jag jobbat halva min period! :)

Nyfiken som jag är kan jag knappt vänta på att klockan ska bli 20.00 och Zidane avslöjar vad Kung Materazzi (jag tänder på trash talk) sa för att göra honom så ursinnig. Mkt, mkt spännande.

Jag är själv hemma ikväll och kommer spendera tiden med min nya DVD-box (säsong 2 av Gilmore Girls) och eventuellt börjar jag läsa JPod av Douglas Coupland som jag fick på posten av morbror B idag!

Nu blir det en dusch och en kall Cola.

3 kommentarer:

Hanna sa...

SchmerTzen om jag får be! /deutchland

Anonym sa...

Oh! Du får berätta sen va han sa, orkar nämligen inte lyssna, haha :D Good work i busken låter det som! Ditt jobb alltså? Eller är det en gömd passion? ;) Ha det bra!

Malou sa...

hanna: jag satt länge och funderade över stavningen på detta ord. jag valde helt enkelt den variant som passade mig bäst. stavning är ändå väldigt relativ.

debbie: haha, han gick inte in på några detaljer, men tydligen hade det handlat om hans mamma och syster...
det är definitivt inget fritidsintresse, jag råkar bara ha ovanlig otur med mina arbetsuppgifter, hahaha :)