måndag, juli 17, 2006

Just another manic monday

Och så har jag inlett min tredje arbetsvecka. Jag börjar få kläm på att gå upp tidigt nu. Fast jag hatar det fortfarande.

Ikväll ska jag hem till lilla mormor och käka med den påhälsande släkten. Det ska bli nice. Tyvärr kan jag inte stanna så länge eftersom jag var dum nog att skaffa ett sommarjobb vilket innebär att jag måste gå upp 06.35 på morgnarna. Fuck my stupidity. Fast egentligen är jag ju smart. Jag ska sluta debattera det här med mig själv nu och gå och klä på mig istället. Med tanke på temperaturen i min mormors lägenhet känns bikini som ett bra val.

Adjöken fröken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tidiga morgnar är ingen aquired taste. Antingen är man morgonmänniska eller inte.

Själv har jag en Mycket Liten gaffel - typ en tårtgaffel - på nattduksbordet. När lillkillen vaknar tidigt, hugger jag den i mitt ben.

Det är skiteffektivt. Jag vaknar som ett skott.

Men på sistone har jag börjat halta allt svårare.

Malou sa...

k-dude: Själv kör jag med startkablar. När väckarklockan ringer drar jag bara 5000 volt genom kroppen och vips så är man vaken!

Hugg gaffeln i det andra benet några veckor så kanske det hinner läka!