onsdag, oktober 04, 2006

Curly Sue

Någon som kommer ihåg filmen Curly Sue? John Hughes regisserade den 1991 och den handlade om sol-och-våraren Bill Dancer och hans kompanion Curly Sue, ca 10 år. Vädigt rar film. Min poäng är iallafall att jag ser ut som henne i håret numer. Fast blond.

Permanenten tog en evighet (jag missade min sånglektion) och var alltigenom fasligt tråkig. Men resultatet blev bra. Jag lägger upp en bild imorrn när jag har fått göra iordning det själv, och det inte är totalt sönderregnat.

Nu ska jag ta och skriva mig en uppsats. Jag är ute i jävligt god tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha! värsta kul... du är säkert skitsnygg i det! vill se bild!

Malou sa...

hanna: Bild kommer, jag försökte mig på en för ett litet tag sen, men det blev sådär :P jag satsar på att fixa en till ikväll...