fredag, oktober 13, 2006

I brist på annat att göra...

Svart eller vitt? Svart.
Mjukt eller hårt? Om det gäller paket är jag en sucker för hårda.
Homo eller hetero? Same shit, different wrapping.
Höger eller vänster? Politiskt? Vänster. Dock extremt högerhänt.
Stor eller liten? Meh... Hur långt är ett snöre?
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Jag föredrar ett mellanting.
Kram eller puss? Kram. Man kan kramas med alla.
Hyrfilm eller bio? Jag älskar bio.
Piggt eller opiggt? Opiggt är inte ett ord.
Pasta eller potatis? Pasta.
Is eller mjukglass? Mjukglass.
Natt eller dag? Natt.
Marsvin eller hamster? Marsvin.
Rakad eller orakad? Rakad.
Biffig eller slank? Slank.
Popsnöre eller sportfåne? Hmm. Sportfåne, I guess.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare. Definitivt. Tuffare, hårdare, bättre på att hugga av kroppsdelar. Skulle jag gissa iallafall.
Kaffe eller te? Kaffe.
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Jag väljer nog väggen.
Bakispizza eller bakischirre? Gärna en kombo.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Yngre eller äldre? Äldre.
Lång eller kort? Tekniskt sett säger jag lång, även om i stort sett alla killar jag tycker är snygga visar sig vara typ två skitar höga.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Ge mig en käftsmäll, jag är feg.
Är du svartsjuk? Relativt.
Vad gjorde du igår kväll? Hade ett givande telefonsamtal med Mikaela, sjöng barnsånger och tittade på Law & Order.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja, varför inte?
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron om det är min bok, bokmärke om den är lånad.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Det skulle vara intressant att se Imorgon när kriget kom, men förmodligen skulle det förstöra en hel massa.
Tycker du om stearinljus? Ja?
Använder du hårbalsam? Nej.
Vilken färg har din tandborste? Grå och grön hos mor, vit och blå hos far.
Har du någon skrivare? Ja.
Har du någon scanner? Njet.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen.
Använder du hudlotion? Ja, flera gånger dagligen.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Pest eller kolera.
Äpple eller Päron? Äpple. Päron är för sliskigt.
När klippte du dig senast? För en dryg vecka sedan.
Vad har du för mobiltelefon? En Nokia. Den är röd.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Tss. Ordning är för mesar.
Har du överkast på sängen? Nej. Och jag bäddar den inte heller. Busigt, jag vet.
Har du blivit sövd någon gång? Bara av Lage på geografilektionerna i gymnasiet.
Lever din mormor? Ja.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Rädda världen, kanske?
Använder du morgonrock? Ja. Den är grå och enorm.
Beskriv din humor: Sarkasm, ironi och lite mer sarkasm.

4 kommentarer:

Langri sa...

"Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Jag föredrar ett mellanting."

Ursäkta en sårad göteborgare, men det borde väl bli Götet då rå ;-)

Malou sa...

langri: Jag valde Sthlm enbart för att jag varit där en massa gånger. I Gbg har jag varit en gång, när jag var 4. Jag är säker på att ni har en fasligt tjusig stad ;)

Anonym sa...

Karolina lånar.

Malou sa...

karolina: Karolina kan ta för sig! Jag har lånat den själv :)