måndag, oktober 09, 2006

Emotion Sickness

Jag, som alltid brukar bli jävligt uppåt när hösten smyger sig på, känner av en lätt höstdepression. Det är nog min första någonsin. Kan bero på många saker.

Kanske att vi sällan får göra något av värde i skolan. Jag har hamnat i den där jag-lär-mig-ingenting-situationen igen. Det är tråkigt.
Kanske att jag vill ha lite semester. Eller iallafall komma iväg härifrån ett tag och bara ha det skitkul. En weekend skulle duga fint. Kanske till London. Kanske någon annanstans.
Kanske lider jag bara av sömnbrist. Jag behöver min skönhetssömn.

Kanske gnäller jag bara för mycket. Jag ska gaska upp mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lets go! Vi åker nånstans... jag vill också!!! Sak samma vart, bara man får komma bort från Västerfuckingås

Malou sa...

Ja, vi gört!! Jag vill åka till London och göra engelska saker!