måndag, oktober 30, 2006

Manic Monday

Jag mår inte särskilt mycket bättre idag (jag saknar röst, har näs-svid och hostar frenetiskt), men ska ge grammatikseminariet på morgonen en chans iallafall. Det kan vara nödvändigt eftersom vi har den tentan nästa helg. Hur det blir med kommunikationen på eftermiddagen får tiden utvisa. Det skulle iofs vara kul att gå eftersom vi ska få tillbaka uppsatserna.

Nu ska jag ta en kopp kaffe som förhoppningsvis kan ingjuta lite livsglädje i mig innan jag beger mig.

4 kommentarer:

Paulina sa...

krya på sig

Malou sa...

peck: Tack madame. Förresten var uppsatsen om dig värd ett vg :)

Paulina sa...

woho!
Kan du inte skicka den till mig så jag får läsa?

Malou sa...

peck: Yez I can (ha i åtanke att jag klämde fram den kvällen innan deadline då vi hade sjukt lite tid att gå från ett första utkast till färdig produkt...)