söndag, oktober 01, 2006

No Little-Miss-Sunshine today

Jag känner redan nu att det här kommer att bli en jävla jobbig dag. jag vaknade på fel sida och kunde inte somna om för att det var så mycket liv och rörelse här hemma (vilket det förmodligen inte ens var. Mina öron är überkänsliga på morgnarna). Sen kom jag på att jag faktiskt måste plugga idag. Grammatik, nonetheless. The complex noun phrase. Jag börjar tro att det inte finns någonting inom grammatiken som är intressant nog att vilja plugga på.

Hur som helst ska jag ta itu med det redan nu så att jag kan gå vidare i livet.
Hoppas alla får en bättre dag än såhär.

(Jag och Mikaela kollade på The Note Book igår. Jag grät floder. Mikaela var sansad. Vi tyckte båda att den var bra.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh... visst är den bra? Ge mig den, jag vill se den!!! Varför är det alltid så att det man lånar ut vill man kolla på? Stuuuupid!!!

Malou sa...

hanna: Man lånar inte alltid ut det man vill se, man vill alltid se det man lånar ut... Det är ens inre barn som talar, skulle jag gissa.