onsdag, maj 24, 2006

Blä

Fy fan vilken lång jävla dag. Att vara på benen 13 timmar med feber är icke att rekommendera. Jag funderar på om det här med att ignorera sjukdomarna verkligen var en så bra idé. Nu har jag ont i hela kroppen. (Felet med min arm visade sig vara en muskelinflammation, för övrigt. Jag har fått medicin av farbror doktorn och det borde vara bra snart.)

Kvart i nio kom jag hem från Hanna. Hon hade förfest, men eftersom jag inte skulle med att partaja åkte jag hem och kollade på säsongsavslutningen av OC istället. Jag vet inte om jag hade roligt. Blev skitdepp när jag åkte hem. Jättebesviken på en person, och jag tror att jag råkade höra något som inte var ämnat för mina öron. Det kommer ligga kvar och gnaga länge.

Musikverkstäderna hade lunchkonsert i skolan idag. Jag sjöng Summer of 69' och The Hardest Part. Det gick hyfsat, även om min hals strejkade en smula.

Dagens låt: Gimme some truth - John Lennon

Nu mår jag illa och är trött som en gnu. Och så är jag nykterist igen. Ska gå och lägga mig och vila huvudet.
Ses imorrn.
God natt.

Inga kommentarer: