söndag, maj 21, 2006

Så var det dags igen

Febern har åter igen tagit över min kropp. Jag vet inte vad som är fel med mitt immunsystem, kanske är det inte nöjt med kollektivavtalet, för det har strejkat totalt hela året. Och jag får lida för det. Jag tror på fullaste allvar att jag varit sjuk i snitt en vecka per månad. Ska det behöva vara så!? Jag tänker dock inte vika ner mig den här gången. Imorrn tänker jag gå till skolan om kroppstemperaturen så är uppe i 40 grader. Jag kan inte missa mer nu.

Jag har precis tvättat håret och känner mig om inte mänsklig, iallafall en aning fräschare. Nu ska jag sätta mig och skriva krönikor och kåserier för brinnande livet (samtidigt som jag tittar på Simpsons, förstås). Sen blir det OC från onsdagen och Law & Order från igår!

God natt kisar!

Inga kommentarer: