torsdag, maj 18, 2006

Mina favoriter

Och min list-fetisch fortsätter...Kan tyvärr inte minnas var jag hittade denna!

Favoritfilm: om jag måste välja en, och bara en så blir det nog Almost Famous. Har sett den ca 3000 gånger.
Favorit-tv-serie: om jag återigen måste välja bara en blir det nog Vänner. Never gets old.
Favoritskådespelare: Johnny Depp. Och Paul Bettany.
Favoritskådelspelerska: Kate Winslet.
Favoritregissör: Cameron Crowe
Favoritband: silverchair.
Favoritsång: svårt att välja, men Luv your life med silverchair är ljuvlig.
Favoritskiva: Neon Ballroom - silverchair. Kalla mig en trasig skiva om du vill.
Favoritbok: Imorgon när kriget kom-serien av John Marsden. Holy crap vilka bra böcker.
Favorittidning: jag läser alla tidningar sm finns. Mest gillar jag SOLO.
Favoritmat: jag är en sucker för thai-mat. Det är nåt visst med curry.
Favoritdryck: Coca-Cola Light. Och kaffe. Och öl.
Favoritdjur: hund.
Favoritsysselsättning: jag är väldans förtjust i att sova.
Favoritväder: regn.
Favoritmånad: juli för att jag fyller år då. Annars oktober.
Favoritsport: fotboll på TV is the shit.
Favoritfärg: grönt.
Favoritgodis: sura colanappar
Favoritkläder: jag är sjukt förtjust i att slacka runt i pyjamas.
Favoritskor: jag har gått i Converse konstant i 5 år nu och har inga planer på att byta.
Favoritland: jag älskar Grekland och kommer alltid göra det.
Favoritspel: TP. Och Scrabble.

Och det var mina favoriter.

Inga kommentarer: