söndag, maj 21, 2006

Holy cannoli

Gårdagens konsert kan beskrivas med ett enda ord: katastrof. Ca 3 låtar var bra, ca 5 solister var bra, och ca allting gick åt helvete. Jag var tvungen att hoppa in på en låt i sista minuten och glömde både text och melodi. Två gånger. Det är nog nån sorts rekord. Jag hade iallafall ett snäsigt förkläde och en manlig hammare.

Efter sista konserten åkte jag ut till Hallsta med pappa, Ellen och Mikaela. Vi åkte hem till Nettan och Tomas och kollade på schlagern. Lordi, faktiskt riktigt bra. Carola, värdelös. Jag gillade den ryska killen, men inte hans frisyr. Och så gillade jag Michael Boltons look-alike från Rumänien. Sen somnade jag.

Min hals känns inte särskilt bra idag. Förhoppningsvis är den bara trött från igår, och inte sjuk.

Nu ska jag börja plugga svenska, och det ska jag väl hålla på med resten av dagen. Have it good!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Hohohoho jag har paxat ryssen... ;D sooo sexy

Malou sa...

hanna: hohoho, jag paxade honom också.. vi får dela

Hanna sa...

Det var det jag misstänkte ;D

Malou sa...

hanna: han var sjukt sexig... ;D och med vår sofistikerade vägledning kan vi få honom att kapa nackhåret också!!