måndag, maj 29, 2006

Lista

Jag är otroligt harig. Att erkänna det är första steget till bättring, så här kommer en lista över några av mina rädslor.

5 saker som skrämmer skiten ur mig
1. Clowner. Otäcka som fan. Jag tror att alla clowner är onda, och de bär troligen kniv. Kategorin inkluderar även mimartister och de enfärgade snubbarna som står helt still.
2. Fåglar. Smutsiga, flaxande odjur som sprider sjukdomar. Yuch.
3. Newman i Seinfeld. Ew. Han ger mig rysningar.
4. Hajar. Alla fiskar, egentligen, men speciellt de med vassa tänder.
5. Spindlar. Min första och största rädsla.

3 kommentarer:

Hanna sa...

HAHA jag trodde det stog HÅRIG... HAHAHAHAHAHAHAAA *ASG*

Malou sa...

hanna: bara för att du och din mama är håriga är inte alla andra det!!! moahahaha

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»