lördag, maj 13, 2006

Jocke med kniven

Niki lät mig hacka saker med en kniv. Mamma brukar säga ifrån, eftersom jag har en tendens at vara lite klantig och typ hacka av mig fingrar. Iallafall fick jag använda en kniv för honom, och det gick jättebra. Problemet var bara att när jag sen skulle duscha kände jag mig alltför självsäker och skar mig fyra gånger med rakhyveln på ena benet och en gång på det andra. Det kallas smidighet.

Har alt-stämman till Summertime på repeat i huvudet. Jag gillar det, men eftersom jag envisas med att sjunga den jävligt högt blir folk i omgivningen lite irriterade.

Nu ska jag iallafall gå och välja kläder.
Hasta la vista.

2 kommentarer:

Hanna sa...

summertimes, and the living is easy... fish are jumping, and the cotton is hiiiiiigh... HOHOHOHOHOHO fryxellska skolan årskurs 6... sånt fastnar men typ viktiga saker går in genom ena örat och ut genom andra... bra att hjärnan prioriterar viktiga saker ;D

Malou sa...

hanna: HÖHÖ, tyvärr får jag inte sjunga den snäsiga melodin. min går typ: suuuummeeeertiiiime and the living is eaaasy aaaaaaah! väldigt elegant.