fredag, maj 05, 2006

En ljuvlig dag

Har haft en supermysig dag :)

Var i Eskilstuna med mamma, Brunte och Bea och shoppade. Hittade studentkjolen! Jättefin. Köpte även jeansbyxor, diadem och annat smått och gott. Åt också en svindyr jävla mjukglass. En väldigt liten bägare för 25 pix. Köpt av en tvättäkta subba, till på köpet.

Sen åkte jag och Hanna till Mette där även Amanda och Camilla häckade. Vi hade en natta-picnic med kortspel. Jag var inte på topp, må tilläggas.

Imorrn blir det klippning och färgning av håret. Vad som händer vet ingen än. Förändring vankas iallafall.

Nu ska jag ta en dusch, och sen blir det sömn för hela slanten.
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha vilken subba!

jag gillar nya bloggen, mucho bättre än den andra faktiskt! ^^

Malou sa...

malin: danke danke! jag föredrar denna också, faktiskt!