söndag, maj 28, 2006

Hello hello!

Har nyss kommit hem från mormor. Min mamma, Jacob Road-rage, var ilsk på vägen hem. Det var stau hela frickin vägen, och vissa människor är dumma nog att lägga sig i både jävla filerna för att se till att ingen kör om dem. Suck.

Käkade iallafall en mycket god middag bestående av quornbullar, potatis och mommas specialsallad med avokado. Det smakade mumma. Sen fuskade lilla momma när vi spelade Bit för bit. Jag var jättearg, men mamma sa att det faktiskt var mors dag, och mormor fick köra efter egna regler. Och sen sket alla i reglerna jag försökte sätta upp. Jag tycker fortfarande att jag vann.

Nu ska jag kolla på L&O: SVU från igår, och sen gissar jag att det blir antingen film, eller säsong 1 av Gilmore Girls.

Hasta la vista babies!

Inga kommentarer: