måndag, maj 08, 2006

Långa måndag

Måndagar är min hatdag på veckan. Ca 07.30 lämnar man hemmet på morgonen, och ca 18.00 kommer man hem. Svenska, psykologi, religion, musikverkstad och så en sånglektion. Jag är helt slut. Plus att mördarvärmen är här med buller och bång. Jag gillar svalka, ca 10-15 grader är finemang.

Var och valde ut ett halsband till min mor som fyller 40 imorrn på lunchen. Jag valde det på lunchen alltså, hon fyller inte bara då. Jag tänker låna det flera gånger, jag blev kär.

Nu ska jag leta fram massa fakta om Sydafrika, och imorrn planerar jag att sätta ihop skiten.
Sen ska jag käka innan jag svälter till döds.
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, tack för inlägget på min blogg, de var riktigt jäkla lika! Har inte tänkt på det förut (tror faktiskt att jag tänkt på dem som en och samma person). Hur som helst, tänkte länka till dig i ett inlägg på min blogg idag, hoppas det är ok. Om inte, säg till så tar jag bort det.

Malou sa...

ellen: jag trodde faktiskt också att de var samma person bra länge! Det är helt ok att du länkar! :)