tisdag, maj 16, 2006

Tant Agdas crazy day

Jeez Louise. Jag börjar få ålderkrämpor. Jag har inte ens uppnått 19 års ålder, men visst fan har jag ålderskrämpor. Min höft har strejkat hela dagen, och inte blev det bättre av att Lisa lurade ut mig på värsta långpromenaden! "Det tar bara 10 minuter..!" Hmpf. My ass tar också bara 10 minuter. Så nu sitter tant Agda här och väntar på att få steloperera sina leder och byta ut alla sina höftkulor.

Och idag hade jag mitt livs sista prov! Det gick åt helvete, men jag är glad ändå! Jag behöver aldrig mer plugga till ett prov på Rudde! :D Wihooo!

Nu ska jag göra dagens sista försök att ringa och bekräfta min anställning på sommarjobbet. Högdjuren på HFAB verkar inte ha insett att man vanligtvis svarar i telefon under telefontiderna. Well well.
Ciao!

Inga kommentarer: