torsdag, november 30, 2006

And then the trucks came over the hill...

Äntligen börjar alla julreklamer invadera tvn! Coca-Colareklamen är såklart en favorit, den har ju gått så länge man kan minnas...

Jag har inte varit i skolan idag. Mitt huvud värker och jag har knappt sovit i natt. Jag tvivlar starkt på att jag missade något av värde iallafall. Ikväll ska jag på Luciaträning (självklart med blockflöjten i högta hugg), och direkt efter det på Anna Ternheim-konsert. Jag är inget jättefan, men gratis är gott. Däremot har jag en distinkt känsla av att jag sett henne live förr. När? I don't know. Suggestions?

Nu ska jag söka igenom frysen i jakt på något som går fort att laga till, sedan ska jag hämta hunden hos hans nanny.

2 kommentarer:

Anonym sa...

27 maj 2005??? Hon var förband till Kent! =)

Malou sa...

hanna: Visst ja! Jag hatar när minnet lägger av totalt :P