onsdag, november 22, 2006

Mission accomplished

Gårdagens uppdrag gick bra. Vi laddade med Austin Powers och syjunta, och sedan bar det av. Lite fartbulor på vägen, men det löste sig. Dock gav en missriktad gummiklubba Carin svåra fingersmärtor, och mina ben värker ordentligt pga hård asfalt... men kul var det! Jag har känt mig adrenalin-bakis hela dagen.

Om ett litet tag ska jag på sånglektion, vilken jag inte alls är upplagd för. Och när jag kommer hem är det dags att analysera dikter. Vi ska ha poesidag (aka Hell) i skolan imorgon.

ps. I senaste VeckoRevyn finns det 16 bilder på Ebba von Sydow. That's just wrong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit 16 stycken? Är inte det mer än det finns sidor?

Malou sa...

ellen: Jo, näst intill. Jag förståt inte varför. Tycker hon att hon är så snygg?