söndag, november 12, 2006

Daddy's Big Day

Jag har haft en riktigt bra helg, bortsett från min tenta igår morse. Försenad Halloweenfest i fredags där jag var utklädd till Kärleken, mys i Hallsta igår och massivt firande av Fars Dag.

Vaknade faktiskt tidigt imorse, trots att jag och Mikaela som vanligt lyckades fåna oss till typ halv tre (vad vackert). Gratulerande av far på Fars Dag, och lite hjärtligt mobbande av far, typ: "nana-nana-nana, Magnus Hedman ska spela för Chelsea". Min far älskar nämligen Chelsea, av någon outgrundlig anledning.

Sedan åkte jag hem till mamma, och här har vi haft Fars Dags-middag. Det var gott, och mättande. Sedan övningskärde jag lite. Skjutsade hem Lina och Niki (och lilla Aaron/Viggo i Linas mage), och körde till och med en liten sväng på motorvägen.

Dags för lite plugg, och sedan Parlamentet och Top Model från i onsdags!

2 kommentarer:

elinlee sa...

NEEEEEEEEJ! Jag glomde fars dag!

Malou sa...

elin: Det är itne lätt att hålla koll på alla grattiskortsföretags påhittade högtider :P Men det kommer ju en nästa år också!