måndag, november 27, 2006

Berlin Calling

Igår ringde åter igen en av de tyska brudarna som jag och Pecken träffade i Grekland i somras. Jag fattar inte hur hon tänker. Jag har träffat människan typ två gånger och hon var övertygad om att hon skulle komma hit över nyår och bo hos mig. Utan att festa, för det tycker hon inte om. Jag drog till med en vit lögn och sa att jag och några kompisar skulle till Åre och åka skidor. Jag har åkt skidor typ en gång i mitt liv: lilla Vasaloppet, på dagis.

Nu känner jag mig lite elak. Inte så elak att jag tänker ångra mig, men ändå lite. Och förmodligen ringer hon igen; hon har redan skickat mail och frågat om jag har ändrat mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah! ;D Fan vad roligt :D

Malou sa...

henriette: För någon som inte är inblandad kanske... ;D För mig är hon en pain in the ass...! :P

Paulina sa...

MEN HERREGUD
Fatta att både du och jag Kommer att träffa dem igen också. Jag börjar tycka att hon är läskig. Varför vill hon komma egentligen?

Malou sa...

peck: Jag har ingen aning om vad bruden hoppas på. Ett kärleksförhållande? Asyl? En axel att gråta över sitt sorgliga liv mot? Jag tycker att vi kör deathgame mot dem i Grekland. Vi kastar glitter på dem eller slår dem med en purjolök...