söndag, november 19, 2006

In two shakes of a lamb's tail...

Stora planer på G. Big. Grande.

Pluggandet har gått hyfsat idag, och jag har hunnit med en massa annat också. Åkte ut till Hälla ett tag med mamma och kom hem med en del underkläder och ett par byxor. Irritationen var stor för övrigt. Jag bytte färg på byxorna i sista sekund, och bemödade mig då inte med att prova dem eftersom storlek och modell var samma. Dum idé. Jag kom hem och brallorna var för små. Men shit happens.

Nu ska jag ta mig en paus.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser att du lärt dig av dina misstag ;)

Malou sa...

johanna: Absolutely! Jag blev så rädd när du hotade med språkpolisen att jag har blivit skrämd till rättrådighet ;D

Paulina sa...

Vadå för planer? huh huh ?

Malou sa...

peck: Top secret my dear ;D Men det kommer märkas sooner or later...

Paulina sa...

BUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU

...och föresten: Dumma dig!

Malou sa...

peck: Du kan va!