torsdag, februari 01, 2007

Brum brum

Hade dubbel körlektion idag då det vankades vänstersväng på landsväg. Tråkigt nog var vi tvungna att avbryta lektionen halvvägs eftersom solen stod så konstigt på himlen att jag bländades helt. Gjorde lite teori också, och har nu lyckats få alla rätt på sluttestet, plus att jaghar klarat fordonsfasen och repetitionerna en gång till! Tjohoo! Jag känner mig car-smart. Jag har till och med tittat under huven idag. Jag kan nog stryka mekaniker från framtida-yrken-listan.

Just nu är jag arg. Jävla Blogger! När jag skulle logga in säger Blogger till mig att jag måste byta till en ny variant innan jag får komma in! Vafalls?! Jag har ju nyss lärt mig den gamla! Vad i jösse namn är "labels", till exempel? Suck. Teknik.

Me cranky now. Ska poppa popcorn.

2 kommentarer:

El sa...

Nog är det lite fusk att ha tv:n på, men låt gå för den här gången. :)

Wow, ambitiöst med driving.

Malou sa...

ellen: Jag är något av en fuskare i själen, men jag ska bättra mig till nästa gång ;)

Angående körningen är det nog första gången i mitt liv som jag är så här ambitiös... :P Men om allt går vägen behöver jag inte vara det länge till!