torsdag, februari 22, 2007

Le Tristess

Jag är uttråkad. Djupt och innerligt uttråkad. Det är ingenting på tv, ingen hemma (för första gången på en vecka) men jag är fortfarande lite för trött för att orka ge mig av hemifrån.

Jag tog en liten promenad igår, jag var tvungen att få lite luft. Jag trodde att det skulle vara skönt att komma ut lite, men det var så snorigt jävla kallt att det bara gjorde ont i ansiktet. Tacka vet jag inomhus-aktiviteter. Imorrn ska jag iallafall till skolan. Det ska bli skönt att träffa folk igen. Och på lördag ska jag nog shoppa lite med mamma. Om vi orkar slåss med alla andra nyavlönande, vill säga. Och på söndag är det självklart dags för Oscarsgalan!

Nu ska jag nog ta mig an Macbeth. Eller ta en tupplur.

3 kommentarer:

Paulina sa...

HATA MACBETH

Malou sa...

peck: WOW, starka känslor! Jag läste inte Macbeth idag.Jag åt thaimat och kollade på Gilmore Girls istället.

Paulina sa...

ALSKA THAIMAT OCH GILMORE GIRLS