onsdag, februari 28, 2007

It's been a while...

Stulen från Ally.

Senast sedda film: Som jag aldrig sett förr? The Departed. Annars Love Actually.
Senast köpta skiva: The Church - Starfish
Sparar till: Jag kan inte spara.
Väntar på: Grekland, sedan min nya tatuering och sedan uppkörning!
Pålägg som gäller: Ost. Bara ost.
Dagens dryck: Har druckit Cola Light, kaffe och Root Beer. Take your pick.
Senaste boken du läste: Macbeth.
Senaste maträtten du åt: Falafeltalrik. Om inte mackor räknas.
Senaste klädesplagget du bar: Ett läckert "nattlinne".
Senaste repliken du yttrade: Kan inte minnas.
Senaste personen du träffade: Mamma när hon väckte mig imorse.
Senaste personen du pratade i telefon med: Min moster Katta.
Senaste personen du fick brev av: Jag får inga brev. Buhäää.
Senaste gången du sov: I natt.
Senaste saken du köpte: En klänning och en kofta.
Vad har du gjort idag: Absolut ingenting av värde.
Gillar du svarta kläder: Jovars.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på när jag ställer klockan.
Vilken färg har du på håret: Don't wanna talk about it. Snart brunt.
Vad har du för färg på ögonen: Blå.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Ingetdera...
Var har du ont: I benen. Jag har böjt dem i en onaturlig vinkel för att kunna skriva detta.
Vad lyssnar du på för musik nu: Pure Massacre - silverchair.
Vad tycker du om idrott: Fantastiskt på avstånd.
Vad har du för klocka: Mobilen.
Favoritgodis: Allt som är surt.
Dyraste plagg du köpt: Ingen aning. Räknas skor?
Har du jobb: Nope. Jag är en lat jävel.
Favoritämne i skolan: Ehm. Jag läser Engelska B, så... engelska?

Inga kommentarer: