torsdag, februari 22, 2007

In the criminal justice system...

Jag har nyss kollat på Law & Order. Jag gillar sådana här avsnitt, när man inte vet riktigt själv vad man tycker om fallet. Det är intressant. Och så har vi ju Olivia. I swear, if I were a lesbian...

Jag och Mikaela käkade thaimat. Och drack kaffe. Och pratade. Mikaela dansade en del också. Kom på en del "häftiga" moves. Skulle vara jäkligt intressant att se henne prova den där hoppsnurren på krogen.

De visar Happy Gilmore på femman nu. Igen. Jag fattar inte varför de visar så jäkla många Adam Sandler-filmer på tv. Han är ju inte ens rolig! Som i Billy Madison när han jagar den imginära pingvinen med sin golfvagn... Not funny! Om jag vore programplanerare skulle jag satsa på en massa Jim Carrey istället. Now that's one funny dude.

2 kommentarer:

dddd sa...

Hahahah! Adam Sandler är rolig - IBLAND. Men det kan bli fööör mkt. Håller med. Och Jim Carrey är dökul. Helt klart. :)

Malou sa...

miss KYD: Vore inte Jim Carrey upptagen skulle jag slå klorna i honom... Fatta att få garva så varje dag :D