torsdag, februari 15, 2007

Greek Fever

(Aegina, Grekland. 2006.)
Jag bokade min Greklandsresa idag. Jag saknar Pecken! Och nu har jag fått total grekfeber. Jag vill ha tzatziki och saganaki. Tomat-och-gurk-sallad med en hel flaska olja på och strips med citron på Lekkas. Mythos på Inn on the Beach och färg på kroppen och croissanterna med körsbärssylt som jag inte skulle tycka om någon annanstans. Ursus-shots på Ellinikon och öl och mys på Avli. Och dagsljus när man går hem på morgonen så vidare i all oändlighet. Nu blev jag hungrig också. Peck, vi ses den tredje mars!

En annan sak jag har bokat är uppkörning. Sedan blev jag rädd. But I can do it. Jag tänker vara stentuff.

6 kommentarer:

El sa...

Stone though!

Malou sa...

ellen: Stone tough indeed!

Paulina sa...

Jag langtar massor! Kom just hem fran aegina men jag gjorde inte alls alla de dar grejerna nu. Behover ditt sallskap yo. Och Lekkas har stangt! :O

Gillar bilden :)

Malou sa...

peck: WHY?! För säsongen bara? Inte har de väl konkat? Vem ska då skratta när jag beställer strips med citron oh du den där tonfisksalladen som ser ut sm spyor?

Paulina sa...

Jag vet inte, men jag tror att det kan vara for gott. Alla koksgrejer var utrivna. Jag ska ringa lena sa fort jag flyttar ut pa aegina.

Malou sa...

peck: Me so sad :(