måndag, februari 26, 2007

Over and done

Så var Oscarsgalan slut för detta år. The Departed vann flest stayetter (4) inklusive Bästa Regi och Bästa Film. Kul, tycker jag, eftersom det tråkigt nog är den enda filmen jag har hunnit se. Bad, I know. Jag får ta igen det i efterhand. Inga större överraskningar om man ska gå på försnacket. Men jag höll alla mina tummar för Kate och Leo. Inom mig bankar mitt Titanic-hjärta högt och ljudligt.

Nu sitter jag som bäst och funderar på huruvida jag ska gå och lägga mig innan jag ska åka in till Västerås, eller om jag bara kommer bli ännu tröttare då. Jag känner mig ok (om än en aning osammanhängande) nu, så jag kör på att hålla mig vaken.

ps. Ellen DeGeneres. Love.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ännu sämre, har inte sett en enda av filmerna (förutom Pirates och Happy feet då) men det är kul att se galan ändå.

Malou sa...

miss e: Jag älskar verkligen Oscarsgalan, men årets var väl ingen höjdare...? Men Oscars är Oscars och Ellen DeGeneres är ju sjukt rolig!