måndag, februari 19, 2007

I hate you, stupid flunsa

Whoa.

Fredag natt var nog mitt livs värsta timmar. Någonsin. Och för all framtid. Jag fick inte en blund i ögonen, kollade på klockan en gång i kvarten och däremellan vred jag mig i frossa. Fy farao. Sedan dess har jag varit rätt matt. Och inte nog med att mamsen lyckades smitta ner mig, Janne har också varit däckad hela helgen.

Idag var jag iallafall tvungen att släpa mig till skolan för att göra en presentation om Kurt Vonnegut på litteraturen. Tack och lov har jag en rar mamma som skjutsade mig till skolan och hämtade mig samma sekund som presentationen var klar. Resten av dagen har jag sovit. Som en stock.

Nu ska jag kolla på 2½ Men, och sedan ska jag sova mera. Målet är att vara pigg nog att kunna gå till Kåren på lördag. Fingers crossed!

ps. Kollade på Fashion House, en ny eftermiddagsserie på Kanal 5 idag. FUN! Det är lika bra som Ocean Ave. (som jag skrivit om tidigare), if you catch my drift...

3 kommentarer:

Paulina sa...

Krya pa dig habibi

El sa...

Stackars dig! Jag är också rätt deckad idag, som tur väl är kan jag plugga hemifrån.

Ocean Ave, denna gigant av giganter. Tidernas såpa. NOT!
Jag tror att de samlade ihop alla skådisar som var för kassa för att medverka i Day of Our Lives, The Bold and The Beautyful, Nya Tider mfl. Säkert nån misslyckad manusförfattare som vunnit på lotto och bestämt sig för att förverkliga sin dröm om den perfekta såpan.

Nu blev hela mitt inlägg dåligt skrivet. Skyller på ovan nämda manusförfattere. Han har dåligt inflytande på mig.

Krya på dig!

Malou sa...

peck: Thank you baby!

ellen: Usch, influensa du med?

Ocean Ave var ju verkligen i en klass för sig, men för ett gott skratt funkar Fashion House också. Dialogen ligger på samma nivå, och bland skådespelarna finns bla Bo Derek och Morgan Fairchild. Det du! :D

Krya på dig själv!