onsdag, februari 14, 2007

Wednesday, when? Huh? What day?

Jag ska snart kila iväg till bussen, har körlektion klockan ett. Synd att det är ett sådant jävla väder bara. Jag hatar all snö som vågar sig fram efter nyår. Vilket innebr all snö den här vintern.

Shoppingturen igår blev bara halv. En tur tog vi, men shoppingen får vänta. Hälla shopping har ett sjukt kackigt utbud just nu. Jag tänkte köpa två fula tröjor på H&M bara för att, men jag ändrade mig i sista sekund. Vi åkte till Åhlens också, vilket var ett jävla skämt. Jag gick bort för att kolla på filmer och dylikt bara för att upptäcka att de har bytt ut multimediasektionen med dukar och krukor. Vad är det för fel på världen?

Ikväll ska jag hem till pappa för Valentine's-mys med familjen (jag använder ordet Valentine för att det svenska namnet är för långt att skriva och att jag rasar mot folk som kallar det "Alla Hjärtans", just to clarify).

And off I go.

3 kommentarer:

El sa...

Bytt ut eller bytt plats? :)

Anonym sa...

hahahahahaha, joey!

Malou sa...

ellen: BYTT UT! Skandal, eller hur?!

slagge: Gotta love Joey :D