söndag, februari 04, 2007

Va!? En lista?

Surprise, va?

Äger du en iPod? Japp.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror ju lite på när jag vill vakna. Just nu är den inte ställd alls.
Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute? Nej, varför skulle jag?
Vilken var den senaste filmen du såg? Svårt att säga. Möjligen Everything Is Illuminated.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ponny.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Sömnproblem är det sista jag har, så nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Vet ej, var länge sedan jag använde stereon. Skulle tippa på en Coldplay, en Johnny Cash och en Nirvana. Men jag är, som sagt, osäker.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Ingetdera.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hmm. Inte vad jag kan dra mig till minnes.
När var senast någon stötte på dig? I can't even remember, buhäää! Hahaha.
Vad åt du senast? En sur cola-napp.
Använder du huvtröjor? Jo.
Kan du vissla? Defintivt inte.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Ja, några stycken.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag gillar allt som går fort.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är jag ganska säker på att folk gör.
Tittade du på tecknat när du var liten? Still do! Go Kim Possible! Heja Teenage Mutant Ninja Turtes!!
Är du blyg inför det motsatta könet? Det händer.
Vilken film kan du alla replikerna till? Titanic och Almost Famous.
Äger du några band T-shirts? Ja, en packe.
När flög du senast? I höstas.
Läser du för skojs skull? I wish. Have no time. Evil school.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska och ännu mindre grekiska.
Har du gråtit offentligt? Tons of times...
Vilka gör du, önskningar eller planer? Önskningar. Jag är lat.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nae. Men ibland.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Har bokat tid för en ny tatuering i mars :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, faktiskt.
Kan du kasta macka? Ja, men jag gör det sällan - det blir så kladdigt på golvet.
Har du någonsin varit på Jamaica? No.
Vad har du med dig in på bion? Beror på humör.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? O ja, det är skitsexigt.
Gillar du att flyga flygplan? Nej, jag klamrar mig fast i stolen hela vägenoch har sedan smärta i armarna hela semestern.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Bra humor (läs: samma humor som jag)
När sov du senast på golvet? Jag sover inte på golv, jag har en säng.
Gillar du din boendesituation? Jovars, not too shabby.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Svårt att säga eftersom jag smyger in tupplurar här och där under hela dagen. Kanske 6-7...
Äter du frukost dagligen? Ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte särskilt.
Vilken är din favoritfrukt? Mango.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Pft.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 bast.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Way too petig. Folk gillar inte när man upplyser dem om deras bristande grammatiska kunskaper. Weird.
Tror du på liv på andra planeter? Inte direkt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Can't remember, I'm too mellow.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Nej.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Potatis potatis. Jag kommer överens med vettiga personer helt enkelt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ojojoj, jag vill inte ens veta.
Gillar du senap? Substansen, nej. Mikaelas fästman, ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Oj, vad svårt allt känns"
Sover du på sida, mage eller rygg? Det varierar. Mage oftast, tror jag.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Tydligen springer jag som Bridget Jones, men anars vet jag inte.
Har du någonsin köpt något från eBay? Nej, faktiskt inte.
Tycker du om att krama folk? JA!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? JA!
Vilka böcker har fått dig att gråta? Ungefär hälften av alla böcker jag någonsin läst. Det skulle bli en lång lista.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Inte just nu.
Vad är du allergisk mot? Ditten och datten. Inget mat-tjafs, dock.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Ja, så jag avstår.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Måns. Don't laugh.

Voilá c'est le lista. Jag är så magnifikt trött att jag snart faller ihop här vid datorn. Dags att sova, I think.

Inga kommentarer: