tisdag, januari 16, 2007

Holy Moses

Jag har inte varit inne på internet på ett par dagar och får nu lätt panik när jag inser hur många blogginlägg jag har missat... Jeez.

I söndags kväll var jag hemma hos Therese. Kollade på film, moffade chips. Vi såg först Red Eye och sedan Everything Is Illuminated. Båda var riktigt bra, faktiskt. Nice surprise.

Igår hade jag körlektion. Fick kallelse till mitt teoriprov idag. Jösses. Jag är lite nervös. Hur som helst; igår kväll tog jag och mamma en spontanbio. The Departed, blev det. Och vilken svinigt bra film det var! Jäklar vad det sköts och misshandlades. Och Leo DiCaprio är het igen, lika het som Matt Damons Bostonaccent. Se den!

Nu ska jag klä på mig. Pyjamas har varit dagens outfit och jag börjar känna mig en aning äcklig.
So long, and thanks for the fish.

6 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag hört från ca 10 mer eller mindre oberoende håll att the departed är grymt bra.

jag måset alltså se den?!
=D

Malou sa...

mr catenacci: Definitivt! Sjukt bra film. Mycket blod ;D

Anonym sa...

Fan vad filmsugen jag blev nu. Så Everything Is Illuminated var alltså riktigt bra. Grymmisch! Jag MÅSTE se.

Malou sa...

peck: Du kan få låna. Killen som spelar Alex är så jävla skön ;D

Anonym sa...

Jag vill!! Kan jag inte få ta den på fredag om vi skulle ses så kan jag få bakis film på lördag förmiddag. Och så får du igen den på söndag? Jag skulle vara kr i dig 4-evaahh

Malou sa...

peck: Jag önskar självklart att du skulle vara kär i mig resten av livet, men tyvärr är jag redan i Hallsta. Utan film! =/ Men du kan få den på söndag, och så kan jag ta den vid senare tillfälle...?