lördag, januari 13, 2007

Humor a la daddy

Min far har just avslutat historiens längsta fnitterattack. Anledningen? Jag började berätta en liten anekdot. Halvvägs in inser jag att historien suger ganska redigt, och försöker lite snyggt avsluta den där. "Nej, nej, nej" protesterar både fadern och styvmodern. Lite halvgenerat avslutar jag min poänglösa berättelse. Och den genererar asgarv. I tio minuter. I tio minuter skrattar han för att jag berättade en historia utan slutkläm. Humor på hög nivå? Tydligen.

Gårdagen var lugn. Jag bokade både halka och teori, körde i snöslasket och lyckades tappa bort min brand new tändare. Senare återfanns den längst ner i mitt byxben. Jag har tydligen ett hål i fickan. Till Hallsta framåt kvällen, Let's Dance och chirre med familjen. Nicebajs. Liknande aktiviteter väntas ikväll.

2 kommentarer:

Paulina sa...

Oooh, jag vill höra den icke existerande slutklämmen. ..Öh
Det lät kul iaf.

och jag vill också ha chirre

Malou sa...

peck: Haha, jag tror att jag ska bespara dig den iallafall, faktiskt... Chirre är gott, dock.