söndag, januari 21, 2007

Last Supper

Farbror Doktorn (som inte hade högt hårfäste) skrev ut Kåvepenin till mig, så nu jävlar ska jag få bukt på halsflussen. Kåvepenin är för övrigt ett sjukt roligt ord. Efter att ha drogat ner mig själv i stort sett totalt orkade jag åka med ut till Hallsta för Pecks avskedsmiddag. För min del blev det en ganska tragisk historia eftersom jag knappt kände smaken på maten (jag gissar att den var god, dock) och inte fick krama någon efter som jag sitter i karantän. Typ. Men det var väldigt trevligt iallafall. Som tur är får jag iallafall träffa Pecken en sista gång på tisdag. Sen blir det tomt i sju jävla månader. Jösses.

Nu ska jag lägga mig i horisontalläge med Gilmore Girls och två-tre liter te.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skippa Kåvepingvinen, eller vad det nu hette, Gilmore Girls och litervis med té låter som rätta doseringen för att bota halsfluss... Hoppas det hjälper!

Malou sa...

misha: Jag har kört en pingvin-Gilmore-té-kombo som har funkat alldeles utmärkt! Jag känner mig redan som en helt ny människa :)