torsdag, januari 25, 2007

Fuck you, Emily Dickinson!

I can't take any more! Har i uppgift att läsa ungefär 600 dikter till imorgon. Problemet är att jag knappt tar mig igenom en enda dikt av fröken Dickinson. Kvinnan är så sjukt irrationell!

Inebriate of air am I,
And debauchee of dew,
Reeling, through endless summer days,
From inns of molten blue

Shut up!
Jag ger nu officiellt upp Dickinson och Walt Whitman för idag. Eventuellt kan jag få hjärnan att fungera bättre imorrn. Jag tänker kolla på Vänner-bloopers på YouTube istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kom på en till sak du kan rasa mot... DÅLIGA REKLAMFILMER!!!
Animerade små gula eniro-alfer t ex... Jag får mardrömmar...

Malou sa...

johanna: Jag hatar eniro-trollen! Jäklar vad här ska rasas!

Anonym sa...

Silverfisken lankade till nagon kompis band pa myspace for nagon dag sedan och jag lyssnar nu.. Snubben sjong just "turn your frown upside down"

Malou sa...

peck: Wow. Så otroligt oklyschigt! Men jag borde ta till mig de orden just nu... Jag känner mig sååå bitter.