söndag, januari 28, 2007

Surprise! En lista!

Jag vet att vissa inte gillar att läsa listor, men eftersom jag anser att det är dem det är fel på så skiter jag i det. Här kommer varsågod!

Hur gammal är du och vad känner du inför din ålder? Jag är 19 och känner att jag inte kan göra så mycket åt saken.
Vilket stjärntecken är du och hur typiskt detta är du? Jag är kräfta. En jäkligt typisk kräfta också, faktiskt.
Vilka frågor brinner du (eller har åtminstone brunnit) för? Jag är för lat för att brinna ordentligt. Ska ta tag i det snart.
Är det sant att man kan tyda en människa efter musiksmak? I vissa fall.
Hur radikalt har din musiksmak förändrats de senaste fem åren? Ingen förändring alls faktiskt, mer som en expandering.
Vi har alla våra gränser. Du skulle aldrig umgås med någon som lyssnade på och faktiskt tyckte om...? Så trångsynt är jag inte. Fast jag måste säga att människor som uppriktigen gillar Basshunter är rätt suspekta.
Har du fått höra att du liknar en annan person? Vem?Anser du att du gör det? Så sjukt många gånger att jag inte kan räkna dem. Allt från Anna Nicole Smith till Lena Philipsson till Alexis Bledel till systrarna Olsen. Och på MyHeritage säger de Yoko Ono. Jag måste säga att jag inte håller med om en enda.
Vilken figur i ”The Simpsons” påminner mest om dig? Lisa, helt klart. Vi ligger på samma nördighetsnivå.
Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv? Reese Witherspoon. Eller David Hasselhoff.
Behåller du helst dina bilder i färg eller svartvitt? Jag skiter totalt i't...
Hur fotogenisk är du på en skala 1-10? Hmm, 8 kanske? Jag blir ofta jäkligt bra på kort. Grav besvikelse för alla som träffar mig live första gången.
Vilken sorts människor stör du dig allra mest på? Väldigt många. Jag är en bitter själ.
Vilka är de värsta misstagen man kan begå då man skriver en text? Särskrivning är det värsta jag vet. Och dålig grammatik i allmänhet.
Låt oss vara fåfänga för ett slag; hur ser din absoluta drömkvinna/drömman ut? Vet ej. Jag har faktiskt ingen direkt typ. Han får gärna vara smart och rolig, dock.
Vilken klädstil är mest smaklös? Miami Vice-looken kanske har sett bättre tider...
Hur skulle du helst klä dig om du bara hade möjlighet? Jag skulle vara naken.
Vilka skönhetsprodukter använder du regelbundet? Hmm. Lypsyl? Och Great Lash-mascara.
Dömer du människor efter deras utseende? Det händer.
Väger du mer eller mindre än dina föräldrar? Mindre, tror jag. Har ingen koll.
Äter du en matsked färsk hundspillning för 1.000:-? Ja, jag är så vidrig. Usch! Skäms för att ställa sådana frågor till en dam!
Om tillfället gavs att äta en maträtt gjord på människokött, skulle du ta det? Varför skulle jag?
Vilket fordon åker du helst bara för att komma bort? Eftersom jag inte har körkort och hatar att cykla har jag rätt svårt att svara på frågan. Men jag gillar bilar.
Hur fånigt är egentligen rökförbudet på en skala 1-5? Hmm. Kanske 1? Så länge det finns rökrum spelar det mig ingen roll.
Visslar du bättre än du sjunger? NEJ. Min familj skrattar rått ut mig varje gång jag försöker vissla.
Läser du hellre än du skriver? Det är typ 50/50. Älskar båda! Men jag läser nog oftare.
Nämn en enda superkraft du önskar dig besitta? Jag skulle vilja vara allsmäktig.
Hur pass laglydig är du och varför? Jag är relativt laglydig, I guess. Röd-gubbe-lagen är så larvig att jag brukar skita i den, dock. Varför jag är laglydig? För att om jag hamnade i kurran skulle jag bli nerstucken direkt.
Vilket brott anser du vara allvarligast? Benbrott är inte så kul, har jag hört.
Vilket är ditt absoluta drömyrke? Journalist. Eller president.
Hur skall du göra för att förverkliga dina framtidsplaner? Jag vet inte ens vad jag ska göra imorgon.
Dricker du must? Ja, det är smaskigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Slå inte ihjäl mig, men jag tycker du är lik Cameron Diaz och Patricia Arquette (fast hon har mycket längre ansikte än du har, om det är till någon tröst). Någon av dem borde spela dig! :D *slå mig inte, slå mig inte*

Malou sa...

carin: Cameron Diaz kan jag leva med... Och Patricia Arquette är ju...cool. Och så är hon svägerska med Monica i Vänner. Så det är luuungt :)

Anonym sa...

Det stavas luGNt...

/Språkfascisten

Malou sa...

johanna: Det stavas bara med ett u också ;P