fredag, januari 19, 2007

Jens är sugen på Simon

Pratade nyss med Peck i telefon. Vi började utveckla ett nytt, fantastiskt universiellt språk ända fram tills att hon var tvungen att Bernta.

Jag har dragit på mig en förkylning. Igen. Halsont, matthet och antagligen en smula feber också. Ipren ska bli min nya bästis här framöver. Typiskt att den behagade dyka upp just den här helgen som var fullproppad. Fest hos Åsa ikväll, Kåren imorrn och avskedsmiddag för Peck på söndag. Festen ikväll känns utesluten, men förhoppningsvis har jag lyckats pigga på mig tills imorrn.

Just nu är Jens sugen på Simon. Är David det också, Peck?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kåren!! Dit ska ju jag meed :)
mmm..simooon..

Malou sa...

peck: Jag vill med.. :( Så jävla sugen på att gå ut. Jävla hals.

lisa: Självklart gör jag det! Jag ska förbereda alla fantastiska människor som leder dig till lycka och framgång på att du är på väg!