lördag, januari 20, 2007

Damn you, stupid throat!

Egentligen skulle jag till Kåren ikväll, men eftersom jag har feber, extrem halssmärta och en knappt fungerande röst sitter jag hemma alldeles ensam och kollar på America's Funniest Home Videos istället. Ganska bitter, må tilläggas. Jag hatar att vara sjuk. Hatar, hatar, hatar det av hela min själ. Snart är jag tillräckligt arg och fylld av hat för att faktiskt ta mig för och skriva min "detta hatar jag"-lista. Är jag på det här humöret kommer den att bli lång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi sitter här å dricker paraplydrinkar. Du missar nåt... moahahahaha

/Johanna, Biljana, Henke å Carin

Malou sa...

lisa: Finally! Vi sitter i samma båt vi. En jäkligt tragisk liten eka om jag får säga det själv.

till hela air fårce one: Det var lågt. Jag tänker hosta på er inom snar framtid för sweet, sweet revenge... Moahahaha!