måndag, september 25, 2006

Damn, I must've passed out

Mina planer gick ganska fett down the crapper. Min korta tupplur blev timmar lång, och jag vaknade för ca 20 minuter sedan. Totalt utan lust att plugga. Jag bestämde mig för att titta på den senaste Bobby Flynn-videon istället. Långt ifrån lika bra som när han sjöng When the war is over, och min favorit Under the milky way, men liksom rätt bra iallafall.

Nu ska jag omvärdera mina prioriteringar för kvällen och ta itu med den nya ettan på listan.
Puss.

2 kommentarer:

M sa...

Shit, jag har precis samma dilemma. Prioriteringar. Försöker hela tiden att övertala mig själv att jag INTE behöver ta en break från pluggandet och se Housewives...

Malou sa...

misha: Visst är det märkligt att man alltid kommer fram till slutsatsen att tv:n/internet/den där boken alltid är viktigare än skolan? :P