måndag, september 25, 2006

Idag:


Först teori och plugg med Waiting for Godot, sen lite nöjesläsning för en gångs skull. Jag köpte All fun and games until somebody loses an eye av Christopher Brookmyre idag, och den verkar skoj.

Tidigare idag var jag på grammatikseminarium som var rätt ointressant. Idag fick vi lära oss om postmodifiers in a noun phrase. Mitt liv är nu, som ni kan förstå, komplett.

Senare idag ska jag ragga upp någon som kan göra om designen på min blogg. Jag är urless och sur.

4 kommentarer:

Paulina sa...

Om du hittar någon så vill jag ha en bit av kakan! Jag borde få..för jag vill ha.

åh vad got me en kaka föresten

Malou sa...

peck: Borde få och borde få... Du kan väl vara värd lite kaka för bövelen!

Anonym sa...

Iofs så gillar jag layouten på din blogg. Cleant.
Men, ombyte förnöjer och fördröjer).

Malou sa...

ellen: Ja, det är inget större fel på den... men den känns lite tråkig, så jag tänkte göra ett försök att piffa upp den lite (eller rättare sagt be någon annan göra det :P)