torsdag, september 28, 2006

Oh, holy night

Mina julkänslor slog till med oanad kraft idag. För att spä på det hela verkade det som att alla dagens sitcoms hade jultema. Jag spenderade därför eftermiddagen med att sjunga julsånger för doggen. Jag tror att han uppskattade min version av Deck the halls alldeles särskilt mycket. Imorrn ska jag skriva mig en önskelista.

För ett litet tag sedan var Peck och Bea här. Jag uppfann en ny line dance som Peck tyckte verkade höra hemma i en Viking Line-reklam. Sedan break-dansade jag till Bomfunk MC's. Man skulle helt enkelt kunna säga att kvällen har gått i dansens tecken. Om man nu behöver säga något alls.

Nu ska jag kolla på Efterlyst, det handlar om lokala angelägenheter idag. Sen ska jag nog sova. Zzzz.

2 kommentarer:

Simon sa...

Jag är jätteorolig över att julstämningen inte kommer infinna sig riktigt här nere.. I och med att det kommer vara sommar och 25-30 grader varmt. Får försöka klura ut nåt..

Malou sa...

simon: En äkta julälskare kan alltid framkalla julkänslor! Jag hejar på er!