lördag, september 23, 2006

Hallelåja,

sa prästen.

Har nyss kommit hem från Therese födelsedagsfest. Det var kul, förutom att jag hatade en person. Jätte, jätte, jättemycket. Hat, hat, hat. Och ja, jag vet att hata är ett starkt ord. Men hat är precis vad jag känner. Och känner fortfarande, dumma, dumma manshora. För övrigt vat det trevligt, jag och Daniel diskuterade om väldigt många saker, och jag och Hanna försökte av någon anledning få bli medlemmar i Olle och Jakobs dåliga fotbollslag. Vi gjorde en massa grejer för att få vara det, tills vi gav upp och bildade ett eget lag. Jag tror att vi bildade ett iallafall. Eller så var det snubben med hattensom gjorde det. Svårt att komma ihåg. Ja.

Nu ska jag kolla på Idol, sen ska jag sova.
Och ja, jag är en gnutta full.
Puss.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant! ALla var verkligen dåliga.. :/

Anonym sa...

Uscha buscha what an idiot... i have to talk to you later... du ska bara veta vad som hände efter du hade gått, fy fan säger jag bara...

Malou sa...

hanna: Ja, han är ett riktigt svin... Menar du något annat än det som stod i din blogg?

Malou sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.