söndag, september 03, 2006

Söndagsmys

Gårdagen var jättemysig. Dock gick väldigt mycket tid åt att diskutera framtiden för vår jordkällare. Mikaela tyckte att om den prompt skulle vara kvar kunde vi fylla den med vatten och ha den som pool. Jag föreslog att vi kunde använda den som hembränningslabb. Många förslag ligger nu på bordet men inget beslut är fattat. Hur som helst innebar diskussionen att man fick säga ord som "gjutet", "cement" och "gräva" jättemånga gånger och det är alltid ett plus i min bok.

Idag ska jag och Peck kämpa oss in till stan i regnet. Jag har enorm lust att spendera lite pengar, särskilt på saker som jag egentligen inte behöver. Well well, vi får se vad det blir! :)

Nu: dusch.

Ciao!

3 kommentarer:

El sa...

Ah, finna ett nytt användningsområde för en jordkällare, I like!

Lyllos dig som får shoppa idag, jag måste plugga.... suck.

Enjoy!

Anonym sa...

Hahaha, du måste berätta vad det blir när ni har bestämt er (-;

Malou sa...

ellen: shoppingen var väldigt nice, faktiskt :) och du är välkommen att lämna egna förslag ;D

mimo: självklart håller jag er uppdaterade! :D