söndag, september 10, 2006

Touch me, I'm Dick

Jesus fucking Christ. Jag är så jävla trött.

Igår var Therese här. Vi turades om att spela gitarr och sjunga, käkade och kollade på Singles. Det var skitmysigt.

Idag bar det av till Eskilstuna med mamma, Bea, Peck och Catta. De har verkligen sjuuukt töntiga rondeller där. De framkallade riktigt många skratt. Jag, Peck och Bea sjöng baksätes-sånger nästan hela vägen. Johnny Cash möter Niklas Strömstedt möter Idol-wannabes. Nice.
Vi åkte till Tuna Park och shoppade lite (ett par byxor och ett fett kit med döskalle-prylar från Mique) och åt sjukt äcklig mat. Jag var svinarg.
På vägen hem stannade vi i Kolbäck och fikade hos moster Katta och Kaare.

Sedan vi kom hem har jag i stort sett bara pluggat, spelat Bit för bit och poker, och kollat på tv. Tyvärr måste jag fortsätta plugga nu. Sen ska jag sova. Jävlar du, vad jag ska sova.

Puss.

Inga kommentarer: