tisdag, september 05, 2006

Oh, Paddy put the pipe down

Jag är såå trött och har såå ont i huvudet. Huvudvärken har hängt med i stort sett hela dagen, och jag förväntar mig inte att bli av med den i första taget. Jag tänker ignorera den istället.

Jag kollade en kort stund på det oerhört löjliga programmet Fling (har någon annan sett hut otroligt olika högt Josefin Craawfords ögon sitter?!), men det verkar ha varit någon typ av pojk-torka bland ansökningarna, för de enda de hade lyckats skrapa fram var totalt missbildade och jävligt slemmiga. Men men, tjejen såg inte så kräsen ut.

Insåg just att jag blir rätt bitchig när jag har ont i huvudet. De hade säkert väldigt fina personligheter.

Nu ska jag förbereda inför veckans Gilmore Girls och Desperate Housewives (förbereda = tofflor och mysbyxor på, ostbågar fram).

Puss och hej.

3 kommentarer:

Simon sa...

Ostbågar, fy fan va gott!! Speciellt om dom legat framme i en skål över natten..

elinlee sa...

Jag tycker att Josefin Craawford borde utrotas ur mediavärlden. Och medan hon försvinner kan hon passa på att ta med sig alla dokusåpakändisar som någonsin existerat. Kanske har jag bara ont i huvudet? =)

Malou sa...

simon: Precis! Jag har sån tur att ingen annan i mitt hushåll gillar sega ostbågar, så jag får alla för mig själv :D

elin: Couldn't agree more! Och jag har inte ens huvudvärk idag ;P