torsdag, september 07, 2006

Grungemode?

Tydligen är Kurtan på modet igen. Jäklar vad hipp man är då.

Ebba säger att man ska matcha sina stuprörsjeans och korta skinnjacka med en band-t-shirt, gärna med Nirvana (vare sig man lyssnar på dem eller inte), samt kolla upp andra band som Pearl Jam och Soundgarden. Fasiken vad rätt man blir då. Ebba radar även upp många andra plagg man kan köpa om man vill vara grunge-ig, och hon har nog fanken rätt. Eddie Vedder har säkert tontals med koftor från Zara och ribbade tröjor från Bikbok hängandes hemma i garderoben.

Jag ska sluta köpa Vecko-Revyn, det gör mig bara irriterad.

4 kommentarer:

El sa...

Klokt.

Simon sa...

Jag älskar när man frågar sina tjejkompisar med fräna Ramones-teschor om du har lyssnat nåt på bandet; Vadå, är det ett band? Haha, priceless. Tror inte jag en ska kommentera Ebba offentligt.

Anonym sa...

pyzz på dig ebba!!!

Malou sa...

ellen: Ja, jag tror det är bäst faktiskt :P

simon: Mm, det är faktiskt ganska komiskt när ett band eller en musikstil blir mode... Och rätt frustrerande, allt i samma paket :P

hanna: Du kan va!!! ;D