torsdag, september 14, 2006

Here comes some more whining

Jag vaknade morse av att det hade slagit lock för mitt ena öra. Det har susat i det enda sedan dess. Väldigt distraherande. Och så har jag haft ont i magen. Och det var dagens gnäll-kvot.

Nu ska jag bli mer up-beat. Ikväll är Janne borta, så jag och mamma har hyrt film. Jag lobbade starkt för Firewall, Hooligans eller A History of Violence, men mutti fick bestämma idag och hon bestämde att det skulle bli en chick-flick. Sist vi skulle hyra en sån blev det Syriana. Idag blev det dock Mona Lisa Smile. Sedan ska vi hämta thaimat och äta onyttiga saker tills tänderna ramlar ut. Men sak samma. Det finns ju snygga porslinsfasader nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Slå Tompa Cruise en pling, han kan säkert ge dig numret till sin tandläkare som ju gör så oootroligt snygga och naturliga fasader ;)

Anonym sa...

Vi hyrde flight93. JO. Den finns redan att hyra. Thai- och kinakrubb, samt chirre. Nice.

Malou sa...

ellen: Ja, eller hur! Hela Tom är ju ett stort underverk av naturlighet.Verkligen något att sträva efter! ;D

peck: Jag vet!! Vi såg den när vi hyrde också. Det skummaste är att den hette United 93 på bio. Strangé. Vi har redan smockat i oss thaimaten. Jag har salta pinnar och Daim. Mums.

Anonym sa...

Mycket strangé. De hade väl inte hunnit bestämma titeln när de fixade omslaget, de verkar ju ha haft bråttom.. Något annat som tyder på det är att de under rubriken placerat texten: "Till minnet av 11 september 2001"... Inte till minne av de som dog. Nä. De saknar dagen. Det är ju bra synd att den är över alltså!

Malou sa...

peck: De kanske ville ge ut den på datumet? Eftersom de gillar just det datumet så mycket? Ergo: bråttom? Hur som helst: strangé.