torsdag, september 14, 2006

Watch my life pass me by, in the rearview mirror

Wow. What's left of me. Vilken osannolikt irriterande låt att få fastkilad i huvudet. Har just suttit i bilen ganska länge, och eftersom alla radiokanaler tillsammans har ca 5 sånger att spela så är det just mr Lacheys låt som jag nu inte kan sluta nynna på. Annoying!

Jag har iallafall bestämt mig för att ringa min doktor (ja, hon med andningen) imorrn om jag inte känner mig bättre.

Hela vägen från Hallsta (vi fikade hos Peck och Bea. Jag och Peck lyckades nästan övertyga våra mödrar om att hund och katt faktiskt är samma sak.) hade jag extrem yrsel, och jag känner mig fortfarande jävligt skakis. Det börjar kännas riktigt olustigt nu, så det är lika bra att jag kollar upp det så att jag kan sova gott. Jag sover i och för sig alltid jättegott. Men ni förstår vilken poäng jag försöker få fram.

Jag och mamma har nyss vräkt i oss mat från Thai Fastfood och nu ska vi ta itu med den där filmen. Hoppas det är en gråtfilm, det var ett tag sen jag såg en sån.

Puss.

Inga kommentarer: