fredag, september 22, 2006

Oedlrakr

Läste nyss att människor kan texter oavsett vilken ordning bokstäverna är i. Bara första och sista bokstaven är på rätt plats kan man läsa det i stort sett obehindrat. Jag testade. Och det funkade. Skumt. Titeln är förstås ett exempel.

Jag vet inte vad som är fel med bloggen, varför infon om mig har hamnat längst ner, och inte orkar jag försöka göra något åt saken heller. Jag gissar att den förr eller senare tröttnar på att fåna sig och hoppar tillbaka av sig själv.

Idag har jag eftermiddagslektion, vilket jag först var sur över, men nu har insett är rätt skönt. Det är jävligt nice att bara softa på morgonen. Nu ska jag till exempel sminka klart mig, och sen ska jag knäppa en Cola och slänga mig framför tv:n med ett avsnitt av Gilmore Girls och en glass. Ananas-splitt med chokladöverdrag. Mums.

1 kommentar:

vaskrensarn sa...

Helst ska ordet stå i ett sammanhang. "Ordlekar" var jag tvungen att ta den finska anagramgeneratorn arrak http://www.arrak.fi/sv/ag
till hjälp för att knäcka.